سلام دوباره
بهترین همسر دنیا
برای بهترین همسر دنیا
درباره وبلاگ


هزار سال هم که بگذرد دوستت دارم به همان تر و تازگی روز اول ...

پيوندها
من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم
عشق الهی
ترنم باران
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین همسر دنیا و آدرس همسرم.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 109
بازدید کل : 6745
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
ویدا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 21 آذر 1390برچسب:, :: 14:25 :: نويسنده : ویدا

سلام خوبین؟؟ من الان دو ماه میشه که رفتم خونه ی خودم متاسفانه خونه کامپیوتر ندارم واسه همین دیر به دیر مینویسم چقدر دلم تنگ شده بود زندگیم بد نیست ولی مشاجراتمون از زمان عقد بیشتر شده البته بیشترش تقصیر منه چون خیلی سخت میگیرم همش به طفلکی گیر میدم ولی دارم سعی میکنم از حساسیتام کم کنم خوب چه میشه کرد دیگه من زنم و اون مرد با یک دنیا تفاوت ولی خدایی شوهرم اینقدر مظلومه که حد نداره هرچی هوار میزنم طفلکی حتی یک اخمم نمیکنه خیلی دوستش دارم عاشق همین صبوریشم ......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: